czwartek, 1 maja 2014

Liebster Awards #3

Zostałam nominowana przez Mała Wariatka dziękuję <3


Pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
4. Jakie masz plany na przyszłość?
5. Masz rodzeństwo?
 6. Ile blogów prowadzisz?
7. Do jakich fandomów należysz?
8. Ile masz wzrostu?
9. Planujesz jeszcze inne historie pisać?
10. Ile czasu zajmuje ci pisanie jednego rozdziału?
11. Czy jesteś zadowolona z efektów swojej pracy?


Odpowiedzi:
1. Martyna
2. Coraz bliżej do 16 ;)
3. Szukałam ucieczki od codzienności i znalazłam ją w pisaniu.
4. Moje plany na przyszłość... od września będę mieszkać w internacie xd
A z takich bardziej planów, które nie wiadomo czy się spełnią, to wyjechać do Londynu, jeśli się uda, to będę za dwa lata w wakacje pracować tam jako opiekunka dla dzieci xD
5. Mam...
6. 3, 4? jakoś tak. Na bloggerze takie aktywne do 2, ten i moja zwiastunownia, za jakieś dwa miesiące może zacznę dodawać rozdziały do drugiego opowiadania, więc to już 3 i jeszcze mam bloga na pingerze :)
7. Teraz tylko Directioners, oczywiście jest wiele innych zespołów i wokalistów, których uwielbiam, ale nie tak jak 1D ;)
8. 176 cm (jak dla mnie za dużo...)
9. Planuję :) Już nawet jedną zaczęłam pisać, a na penwo na tym się nie skończy. Nie wyobrażam sobie życia bez pisania, nawet jeśli nie robię t4ego najlepiej.
10. To zależy kiedy. Potrafię napisać cały, dość długi rozdział w mniej więcej dwie godziny, a czasami siedzę kilka dni nad jednym rozdziałem.
11. Wydaje mi się, że jestem. Wciąż popełniam wiele błędów gramatycznych i stylistycznych, ale moim czytelnikom podoba się moja praca, więc jestem zadowolona. :)


Szczerze, nie bardzo chce mi się wymyślać pytania i szukać osoby, których jeszcze nie nominowałam do tej zabawy. Nie czytam zbyt wielu blogów, więc nawet nie mam kogo teraz nominować... I boli mnie głowa, więc ciężko mi jest teraz wymyślić jakieś pytania. Mam nadzieję, że nikt mi nic za to nie zrobi. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz