piątek, 4 kwietnia 2014

Liebster Award #2 +sprawy organizacyjne xD

Zostałam kolejny raz nominowana do tej zabawy, tym razem przez Stylesowa69 . Jeszcze raz dzięki. ;)
Moje pytania:

1Ile masz lat?
15 (rocznikowo 16)
2W jakim miescie mieszkasz?
nie mieszkam w mieście, ale mieszkam koło Warki xD
3Jakiej muzyki nie lubisz?
polskiego rapu i discopolo 
4Jakiego vlogera lubisz najbardziej? Oczywiscie jesli jakiegoś oglądasz. 
kiedyś czasami oglądałam ChocolateMilk, ale teraz nie oglądam :)
5Jaką książkę ostatnio czytałaś?
"Uratuj mnie" Jennifer Echols (polecam tą książkę!!)
6Jedziesz na koncert 1d? No chyba ze juz byłaś? 
Nie byłam :c i mało prawdopodobne, abym pojechała (a tak bardzo bym chciała!)
7Oglądasz pamiętnik wampirow, słodkie klamstewka lub the originals?
Nie oglądam żadnego z tych seriali.
8Która piosenka one direction jest najlepsza?
Zdecydowanie More Than This! Mam do niej sentyment ogromny. Oczywiście inne ich piosenki są równie cudowne <3
9Masz jakieś hobby?
nie jedno xD Przede wszystkim pisanie i fotografia.  Chcę z tymi obiema rzeczami połączyć moją przyszłość (choć znając życie to i tak pewnie wyląduje jako nudna księgowa za biurkiem xD)
10Piłaś kiedyś buble tea? (Nie wiem jak to sie pisze)
nie piłam :D
11Lubisz Kwiatkowskiego?
Nic do niego nie mam ;)


Nominuję:
http://i-lost-my-direction.blogspot.com/
http://please-just-dont-leave-me.blogspot.com/
http://london-love-fanfiction.blogspot.com/
http://my-diary-my-love-story.blogspot.com/
http://feeling-between-us-1d.blogspot.com/
http://zaynmalik-bb-fanfiction.blogspot.com/
http://www.loss-ff.blogspot.com/
http://cassie-and-one-direction.blogspot.com/
http://dark-side-of-love-ff-harrystyles.blogspot.com/
http://feedback-ff.blogspot.com
http://followyourheart-ff.blogspot.com/

Pytania:
1. Jakie zagraniczne imię podoba Ci się najbardziej?
2. Co wkurza Cię najbardziej w innych osobach?
3. Najpiękniejsze miejsce jakie widziałaś to?
4. Co byś była w stanie zrobić, aby zobaczyć swoich idoli?
5.  Którego z członków 1D lubisz najbardziej?
6. Jakie masz hobby?
7. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość?
8. Co Cię inspiruje?
9. Chciałabyś wystąpić w teledysku 1D?
10. Ulubiony film?
11. Ulubiony cytat?

I teraz sprawy organizacyjne dla czytelników :D
No to tak, napisałam, że rozdziały będę dodawać raz w tygodniu, ale bitch please, ja nie wytrzymam bez dodawaniu 2 tygodniowo xD Całkowicie nie mam silnej woli ugh... W niedzielę dodam rozdział, który miałam podzielić na dwie części, ale ostatecznie zostawiam go w całości i dlatego też potem kolejny rozdział dodam tydzień później. Wybaczcie, ale normalnie rozdział zajmuje mi mniej więcej 3/4 strony a4, a ten zajął 7, więc macie tak na cały tydzień dłuższy xD Ale potem chyba będę dodawać już dwa tygodniowo. Wgl jestem mega zaskoczona. Z ankiety wiem, że czyta 15 osób (+ na pewno kilka anonimów). Ja wiem, że w porównaniu z innymi blogami to mało, ale jak dla mnie to mega dużo! Zakładałam, że czyta max 10 osób, a nie ponad 15. No tylko fajnie by było, gdyby te 15 komentowało... Muszę wam powiedzieć, że wczoraj napisałam całe dwa rozdziały :O co mnie osobiście zaskoczyło. Dzisiaj w nocy miałam ciekawy sen, który jest pomysłem na nowe opowiadanie. Cały czas chodził mi po głowie i musiałam to "zekranizować". Jak część z was wie, zajmuję się robieniem zwiastunów i stworzyłam właśnie coś takiego:




Co o tym myślicie? Podoba wam się? Jest sens pisać? Najpierw miałam wziąć jako zwiastun wolny, na moją zwiastunownie, ale tak mi się spodobała ta historia, że chhyba jednak zachowam ją dla siebie. W tym opowiadaniu nie byłoby 1D, jako zespołu. Zaczęłabym pisać, a jak skończę obie części More Than Famous,  dopiero będę publikować. No i tak już nawiązując do More Than Famous, zaczynam pisać już 22 rozdział (sama nie mogę uwierzyć, że jestem już tak daleko) i wydaje mi się, że powinnam zmieścić się w 35. Druga część będzie mieć około 20 rozdziałów, chyba, że wpadne na jakiś pomysł co do rozszerzenia fabuły :) Zwiastun do Don't Forget Me już czeka, ale nie mogę wam pokazać, bo zdradza zakończenie pierwszej części. Ugh...
No to tyle. Do niedzieli. buźka :** <3



5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację , postaram się odpowiedzieć na twoje pytania w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun bardzo mi się podoba i na pewno będę czytała , jeżeli zaczniesz udostępniać to opowiadanie ;)
    Do jutra ;);*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co mam powiedzieć na ten zwiastun, bo mnie zatkało! Dzisiaj to się trochę wyemocjonuję XD Pisząc rozdział beczałam :c Czasem się wkurzam o to, że jestem taka uczuciowa XD A teraz oglądając ten zwiastun jestem taka szczęśliwa i nie wiem nawet dlaczemu! XD Te scenki to z jakiś filmów? Strasznie mi się podobają zwiastuny, które są tak wykonane :) Wygląda to wtedy nie jak zwiastun bloga, tylko jak zwiastun filmu, a ja lubię filmy XD Normalnie nie wiem co mam powiedzieć *O* Heh, pobeczałam się ze szczęścia XD Przez Ciebie płacze! Mama się mnie pyta czego ryczę XD Nie ma to jak być wybuchową mieszanką emocji, która beczy i się śmieje równocześnie i to przez jeden zwiastun! Dlaczemu ja takich mnie umiem robić?! I nie wiem czy pytałam, ale jak to z filmów, to z jakich? Mam kilka rzeczy, które będą mi towarzyszyć do końca: Krótką pamięć, pustkę w głowie i garba XD Więc jak się powtrzam to nie miej mi za złe XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to nie wiem czy sceny z filmów :D ja wzięłam z teledysku Concrete Angel i słyszałam, że teledysk do tej piosenki jest zrobiony z fragmentów filmu (ale nie mogłam go nigdzie znaleźć!), a resztę tych materiałów to z teledysku Christina Perri - Distance, no i oczywiście jeśli chodzi o 1D to z teledysku do live while we were young (nie jestem pewna, czy dobrze napisałam) Mam nadzieję, że przynajmniej płakałaś bo się wzruszyłaś czy coś, a nie, że jest aż tak złe. :)

      Usuń
  4. huhuhuhuhuhuhu ale czad *_*
    świetne sceny i te opisy dodające nastrój wraz z muzyką.. ah ah ah!~!
    już nie mogę się doczekać na to następne opowiadanie ; >

    OdpowiedzUsuń