niedziela, 13 lipca 2014

Co dalej z Don't Forget Me?

Hej :)
Chyba dobrze wiecie o czym będzie ta notka. Dziękuję za komentarze pod ostatnim rozdziałem, wena niestety nie wróciła, chęci do pisania też nie wróciły. Nie chciałam zawieszać bloga, nie miałam serca  was zostawić. Za dużo dla mnie znaczycie, każdy czytelnik bez wyjątków. Chciałam pisać dalej to opowiadanie tylko dla ułatwienia pominąć kilka wątków. Miałam nadzieję, że w ten sposób uda mi się dociagnac to FF do końca. Niestety mój komputer zadecydował za mnie. Nadzwyczajnie w świecie nie chce się włączyć. Po prostu nie działa. A ja wszystko miałam zapisane na komputerze a nie na bloggerze. Teraz tą notke piszę z telefonu, więc przepraszam za wszelkie błędy. Nie chce tego zróbic, ale muszę. Zawieszam bloga na czas bliżej nie określony. Może odzyskam pliki, ale nie wiem kiedy. Od sierpnia będę miała możliwość pisania na tablecie ale wiadomo że będzie to wolniej trwało. Proszę, nie zloscie się na mnie za to, nie miałam wpływu na działanie mojego komputera. Naprawa nie kosztuje grosze, właściwie się nawet nie opłaca naprawiać bo tyle samo zapłaci się za nowy komputer, tyle że rodziców nie bardzo stać żeby ot tak kupić nowy komputer. Naprawdę jest mi szkoda zostawić was. Smutno mi z tego powodu. :( dziękuję że byliście że mną przez tyle czasu i mam nadzieję, że będzie czekać na mój 'wielki' powrót.
~Emily xx

18 komentarzy:

  1. Emily, skarbie oczywiście, że będę czekała na Twój powrót, mam nadzieję, że komputer sam się naprawi ;) Kocham Cię i do nastepnego rozdzialu (innej obcji nie przewiduje :* ) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeżyłam małe załamanie nerwowe ;-; Em, chyba jest ze mną źle ;-; A wiesz co ci powiem, że mnie pod koniec pisania Midnight Memories złapał właśnie taki brak weny, ale z czasem, a dokładnie kiedy zaczęłam pisać Woman With a Demons, zrozumiałam, że to nie jest brak weny, tylko zmęczenie. Byłam zmęczona tamtym opowiadaniem, było już dla mnie po prostu nudne ;-; Może też tak masz? A z resztą! Mam genialny pomysł! Oddam Ci mój komputer XD Tylko trochę daleko ;-; Emily, miej nadzieję, że przeżyję tą noc :) Bo nic nie jest pewne xd Kocham Cię! <3 Mój jednorożec XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy czekać na Twój wielki powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na ciebie czekałabym wiecznosc <3
    mam nadzieje, ze wszystko sie jakos ułozy :)
    J.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam :c ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. oh smutno mi z tego powodu:( jak najszybciej do nas wracaj kochanie xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ryczeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :c
    Ja Cię Kocham ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jaka szkoda ;c
    Mam nadzieje, że jakoś uda ci sie odzyskać te pliki.
    Na takie ff ZAWSZE będę czekać!!!
    Weny i do sierpnia xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko, tylko nie too :(
    Będę zaglądała i mam nadzieję, że któregoś pięknego dnia zobaczę nowy rozdział ♥
    Czekam z niecierpliwością! :) + duużo weny, żebyś pisała kolejne zajebiste rozdziałyy! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda :'(
    Będę czekała na następny rozdział, nie ważne czy za miasiąc czy za 3 i tak kocham tego bloga :***** i Ciebie też :****
    Dużo weny :D
    Całuje :******************
    @Shoniaczek

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo bardzo smutna :( To było moje ulubione opowiadanie ale rozumiem cię.Ja na to opowiadanie będę czekała nawet 50 lat :) Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serce mi się kraja, jak pomyśle, ile będę musiała czekać na kolejny rozdział, o ile w ogóle będzie. Boziu jak mi smutno(!), ale i tak się nie poddam i zaczekam ile trzeba! Mam nadzieje, jednak, że uda ci się szybko wrócić! Czekam xx <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sytuacja opanowana! do kilku (kilkunastu) dni będę mieć wszystko z powrotem, więc sądzę, że w przyszłym tygodniu powinien się pojawić już rozdział ;) miło, że tak wam zależy i jesteście wciąż ze mną <3

      Usuń
    2. Jeeee i to mi się podoba :D Już mam od rana Dobry humor :D Dzięki tobie, skarbie :* xx

      Usuń
  14. kocham twoje opowiadanie!sorki ze nie pisałam komów do wcześniejszych rozdziałów ale ja juz tak mam ze jak mi sie coś naprawdę spodoba to dopiero coś napiszę...sorki za to ;< ale i tak bede czekać na dalszy ciąg!!!!!tylko obiecaj ze skończy sie SZCZESLIWIE!!!!!!!!! zycze weny i checi aaaaaa iszybkiego powrotu!pozdro <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń