wtorek, 7 kwietnia 2015

spoiler

Niestety to nie rozdział. Sama chciałabym bardzo go dodać, ale jeszcze nie jest napisany.. Przez długi czas nie miałam pojęcia co w nim napisać. Jest to rozdział przejściowy i nie wiedziałam co zrobić, żeby nie robić dużych wydarzeń zaraz jedno po drugim i żeby to połączyć jakoś i w końcu wpadłam na pomysł, ale potrzebuję jeszcze troszkę czasu. Mam nadzieję, że po tym pójdzie już z górki i będzie szybciej wszystko, ale nie obiecuję niczego. Niżej daj spoiler najbliższego rozdziału. Mam nadzieję, że spodoba się i że nie jesteście bardzo na mnie złe. :)

"Zegar, który wisiał na ścianie, non stop tykał. Sekundy mijały. Ba nawet minuty, które nie wiadomo kiedy zamieniły się na godziny. Bezradność sprawiała, że czułem się jeszcze gorzej, o ile było to możliwe. Nie miałem pojęcia co działo się z Lyn, ani Angel. Nikt mi nie chciał udzielić informacji. Byłem tak bardzo głupi, mówiąc, że jestem tylko jej chłopakiem. Nie byłem jej rodziną. Ale skoro miała mnie wpisanego w kontaktach ICE, to znaczy, że nie jestem jakimś tam chłopakiem, tylko JEJ chłopakiem, który jest dla niej ważny."


_____
Emily

1 komentarz: